Bu boş oda dört duvar
Ben yalnızım sende gitme
Anlatacak çok şeyim var
Beni dinle gitme gitme
Otur şöyle başucuma
Ver elini avucuma
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sevdiğimize yalvarmakla geçti ömür! Ama fayda vermedi, çekip gittiler bir çoğu ve dönmediler. Boş ver üstat boş ver. Ben takmıyorum artık, hatta iyide oluyor diye düşünüyorum. yazıyoruz işte arkalarından. Onlar bizi kırıp döküyorlar ama, kendileri de,, şiirlerimize malzeme oluyorlar farkında değiller. Kalbi duygularımla tebrik ederim. Selam ve saygılar gönlünüze...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta