Madem gitmek istiyorsun,madem edilen bütün yeminleri yok sayıyorsun durma hadi git.
Aman bee,
Ben sensizde yaşarım.
Çıkmayıveririm gezmelere,ozaman hissetmem ellerinin eksikliğini,
Öpmeyi veririm kimseleri,belki koymaz ozaman sıcak öpücüklerinin yokluğu,
Telofonlarımı kırar atarım,sesim deymez sesine özlemem seni.
Aman bee,olmayı ver ne çıkar.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




yaşamak kolay şey ama inadına yaşamayı başarabilecekseniz helal olsun size....
Ben sana ömrümü vermiştim,ölmeyi veririm
İnadına yaşarım,
Yaşarım senin inadına...
'Helal sairim harika dizeler yürekten kutlarim ....'
git demek kolay
nedese gidenleri hep ararız
gönlünüze göre olması dileğiyle saygı ve sevlerle kutlarım
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta