Hayır, bırakma elimi...
bilmiyor musun ki sensizlik ölümün diğer adı...
Nefes alsam da yaşar mıyım sanıyorsun,
gözlerinde ışıltı,
yüzünde gülümseme yoksa insanın
ve hayalleri yoksa geleceğe dair,
umutları yoksa,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok cesurca.yani doğru olan tabiki bu ama ben şahsen bu fedakârlığı yapacak kadar sevmediğim için belkide,,,,,,,,, ama yok yok bu kadar seversem hiç gönderemezdim doğrusu.düşünce mantıklı ama aşk zaten mantıksız ki......... ooof
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta