Ne boğa tanır seni ne incir ağacı,
Ne evindeki atlar ne karıncalar
Ne çocuk tanır seni ne de ikindi
Ölüsün çünkü, dirileceğin de yok
Taşın sırtı da seni tanımaz artık,
İçinde düşündüğün kara atlas da.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ne zordur seni sevdiğim gibi sevebilmek...diyor lorca...
en güzel Bati Edebiyati Siiri örneklerinden...
...
çeviri nasıl da çehresini değiştiriyor işin. sait maden'in hakkını vermek gerek.müthiş bir şiir .müthiş çeviri.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta