Bekliyorum, gel diyorum gelmiyorsun?
Gelip de napıyorum, nasılım sormuyorsun.
Zordamısın dardamısın be adam demiyorsun?
Çoktan gece yarısını aştı, tadım kaçtı gelsene...
Batıyor yatak, uyku bile firar ediyor sensiz?
Herşeyim sensin, sen olmayınca kaldım kimsesiz.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yengeyi madem ki bu kadar seviyordun Murat bey, niye kadıncağızın kalbini kırıp, babasının evine gönderdin? Atalarımız, "ÖFKEYLE KALKAN, ZARARLA OTURUR" diye boşuna mı demişler?
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta