Uzağım sana hemde çok uzak.
Bekleme beni gelemem Annem
İçimde korku, yolumda tuzak
Bekleme beni gelemem Annem
İsterdim bu bayram seninle geçsin
Ellerim üstündeki otları seçsin
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yaşı yoktur ölümün.Ama sediklerimizi götürünce lanet okuyoruz nedense. Emir büyük yerden geliyorsa ne yapsın Allah'ın meleği. Belli ki sevgiyle hasreti bir arada yaşayanlardansınız. Ne diyebilirim. Çok da güzel getirmişsiniz haykırışınızı dile. Yüreciğinize başka acı değmesin. Başarılar diliyorum..........
harikasanız ve duygu yüklü bir şiir tebrik ediyorum sizi efendim gerçekten çok duygulandım ''' UZAĞIM BEN DE ÇOK UZAK BEKLEME BENİ GELEMEM ANNEM..
anneniz rahmetli oldu heralde yaşadığınız acıyı düşünerek yazmışsınız samimi duygusal çok gzl gerçekten ilk defa ben yorum yapıyorum mutluyum gerçekten.
bu arada allah rahmet eylesin
saygılar
şebnem örs
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta