"Gecenin bu saati","hayırdır" deme.
Bir vedalık buseni, almaya geldim.
"Mazideydi geçmiste ,kalan"aşk deme.
Bir kaç dakika,saat,çalmaya geldim.
Bırakıp dış kapıda ,bütün gururu.
Taşa-yere çalarak,şanı onuru.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Değerli üstadim hoşgeldiniz sefalar getirdiniz şahsım adına yapmış olduğunuz yorum ve beğeni için sonsuz teşekkürler değerli üstad varolun saolun ruhunuz sağlık sonsuz teşekkür selam duamla
Tebrikler üstadım kaleminizi kutluyorum yüreğiniz dert görmesin nice şiirlere
Sonsuz saygılarımla
Değerli üstadim hoşgeldiniz sefalar getirdiniz şahsım adına yapmış olduğunuz yorum ve beğeni için sonsuz teşekkürler değerli üstad varolun saolun ruhunuz sağlık sonsuz teşekkür selam duamla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta