Geldim Şiiri - Yorumlar

Nergis Demet
56

ŞİİR


0

TAKİPÇİ

İstanbul uyanmamıştı henüz,
Ben sana geldiğimde.
Gemiler sisler içinde nazlıydı,
Sen de hem nazlı hem terliydin,
Ttalı sabahuykularında.
Öpmeye kıyamadığım,
Bal kokulum,

Tamamını Oku
  • Emeli Hicran
    Emeli Hicran 01.06.2026 - 19:42

    Çok teşekkür ederim sayın Eroğlu.

    Cevap Yaz
  • İbrahim Eroğlu
    İbrahim Eroğlu 26.12.2010 - 16:42

    boğazın iki yanında yıllardır bakışan vuslatsız erguvanlar gibiyiz...
    İstanbul'u yakmasım var ama sen varsın...

    ...

    kutlarım sayın Demet

    çok iyi bir şiir

    Cevap Yaz
    Emeli Hicran

    Çok teşekkür ederim sayın Eroğlu.

Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta