Bir bulut geçti üzerimden
Yağmuru doldu içime
Bir martı geçti yanımdan
Baktı simit simit
Gitti susam susam
Denizin suyu gibiyim
İçim dışım sırılsıklam
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




kadıköy iskelesinde hasretlik yaşayan o kadar kişi vardırki hepimiz gibi, herkese dair duygular var sanki bu şiirde .hasretide öyle yaşayabilenlerin şiiri gibi..
Ünlü bir deyiş vardır: 'Hepimiz geçmişin sürgünleriyiz.' Sınırın o yakasında ya da bu yakasında.
Usta olmaya ustadır Nazım. Fakat kendi ülkesinde, kendi ömründe, kendi yüreğinde sürgün olmaktan daha mı ağırdır çektiği hasretlik?
Bilmem, belki bu vesile ile tekrar bakmalı şiirlerine.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta