..........................Ahmet Erdem’e...
Rüzgara bırakmışsın,esen kaküllerini,
Semaya uzatmışsın, açılan ellerini,
Gönlündeki sevgiler,gerçeği bulmak için,
Gitlere karışmışsın, ararsın gellerini.
Bir muamma vehimle,sevginin toprağında,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




okumak keyif verdi
teşekkürler
dostluğunuz daim olsun
sevgilerimle
Tansel Yegen
gitlere karışıp gelleri aramak...tebrikler
tebrikler üstad yazanada yazdıranada yakışmış selamlar
Turhan Toy
Yüreğine sağlık Sadık Softa Usta...
Ahmet abi ye ithafolarakda yakışan bir şiir olmuş...
Harika şiir olmuş sayın Softa..
'Essen fırtına gibi,yağsan yağmur,bora,kar,
Ebedileşen sevda, bir gün karşına çıkar,
Yerleştirmişsin kalbe, içini içten yakar,
Kıymetini bilmişsin, bırakma ellerini'
Size de Ahmet Erdem'e de sevgiler..
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta