Gel ey dost Sevdayla birlesen gonulerin aşkın a
Bitap düşmüş Yüreğimiz kan ağlar..
göz yaşımizla feryadu figan Eden Lal olan dilimiz..
Yüreğimizin sesi olmaya gel....
karanlik gecenin güneşi olmaya ...
Kardeşligin şuuruyla birleşen gönüllerin askina..
Abı hayat gibi .. Kevser suyunun zemzemi Olmaya..
şenlensin yüreğimiz Bayram olmaya gel...
Ne olursan ol yine gel diyen
Mevlana gibi. ..
,,gel gör beni aşk neylesin Bir yunusun aşkıyla ,
İçimizin yanıp tutuşan ilahı aşkla gel...
Aşkın sırrıyla gel ki ... yanıp tutuşan İbrahim olalım.....Ey can
Alaaddin Ala (Alaattin özü)
Alaaddin Ala
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 14:48:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Aşk la yürüyen yolcuları..




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!