Ay ısığı yanınca gel
Sevda kalbe dolunca gel
Bülbül gül'e konunca gel
At bütün çelişkileri
Sevginden emin olunca gel
Ah benim sevdiceğim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ecel yanıma sokulmadan gel
Azrail canıma dokunmadan gel
Ölüyorum diye yakınmadan gel
Geliyorum diye inletme beni..
Vaktinde gelmesi dileğiyle, güzel bir şiir.
Birol Hepgüler.
kurban olayım soylarına
halı sereyim yollarına
inci dizeyim kollarına
bir gün beni sevince gel.tebrikler.
ayın yanması güzel olurdu.
kutlarım...
t
e
b
r
i
k
l
e
r
çok güzel
türkü gibi
kutlarım
saygılar
Ay isigi yaninca gel
Sevda kalbe dolunca gel
Bülbül gül'e konunca gel
At bütün celiskileri
Sevginden emin olunca gel
tebrikler...
güzeldi.. tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta