Sevdam türkü oldu yar adım dillerde
Ömrüm tükendi bu yaban ellerde
Nedir bilmem günahım, bilemedim yar
Dolaşır oldu avare gönlüm çöllerde
Gel be hey yar yaralarım sargı tutmaz
Gel be hey yar yüreğim artık dayanmaz
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




merhaba Derya kardeşim
negüzel anlatmışsınız özleminizi
sevda=yar=hasret ayrılmazmı birbirinden?
' Gel
Sevdam türkü oldu yar adım dillerde
Ömrüm tükendi bu yaban ellerde
Nedir bilmem günahım, bilemedim yar
Dolaşır oldu avare gönlüm çöllerde
Gel be hey yar yaralarım sargı tutmaz
Gel be hey yar yüreğim artık dayanmaz
Beklerim yollarını, gelmez misin yar
Gönül senden başkasına bakmaz '
' aşık duygu selinde kıvranırken pek sağlıklı kararlar alamaz.buna halk dilinde bildiği, yanıldığına yetmez derler.aşkın gözü, serseri mayın gibi kördür.o yüzden gittiğinden haberdar olamayan bir gönülün dönüşü sanırım bilinçsiz bir dönüş olacaktır.aklını yitirmemişse mutlaka döner :)) ' kutlarım.güzeldi.
Gel
Sevdam türkü oldu yar adım dillerde
Ömrüm tükendi bu yaban ellerde
Nedir bilmem günahım, bilemedim yar
Dolaşır oldu avare gönlüm çöllerde
Gel be hey yar yaralarım sargı tutmaz
Gel be hey yar yüreğim artık dayanmaz
Beklerim yollarını, gelmez misin yar
Gönül senden başkasına bakmaz
*** başlı başına şahaser.kutlarım şaireyi ve mükemmel şiirini*** saygı ile.
en büyük marifet galiba beklemeyi bilmektedir diye düşünüyor bu güzel şiir için sizi tebrik ediyorum
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta