Bir seyyah gibiyim. Yönüm zayi, ben yitik. Mahsur kalmış bedenim ruhuma. Ne kaldı geriye ki gelecek bizim ola... Ümitvar olmakla ümitsizlik arasında ki çizgiyim şimdi. Nereye koysam kendimi. Kaç Araf daha yaşayacak bir Alak kadar olan el, ayak, göz, kalp ve ruh... Ah annem. Güzel annem. Bilsen ne çok özlüyorum geçmişi. Taa en geçmişi. İmrandan öncesini. Ve yarım ayakkabı ile koşup düştüğüm gelir aklıma. Ve Diz kapağı yırtık pantolunum. Hep yama yapardın anne. Şimdi büyüdük. Gardırop dolu elbise ama yürek yırtık be annem. Oraya da bir yama yapsan olmaz mı...
Geceyle örtünmek. Ne acı.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta