gece yarılarına değin bahçede şakıyan kuş
sustun! ama niye sesince titrer yüreğim
dar geliyor karanlık-sırlar da taştı eyvah
acısı kanadına dokunmuş mudur
benim duyduğumu herkes duymuş mudur
oysa saklanacak bir şey de yok artık
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




bu şiirinizin tarzı benim zevkime uygun hocam...zaten 5 tanesini okuyabildim...istanbul da oturduğum için cuma ve pazartesi yanınıza gelmem zor ama vizelerden sonra sabah servisiyle gelip,öğleden sonra imzalı kitabınızla birlikte bilgi almak istiyorum edebiyata bakış açınıza dair....inşaat müh'den duygu saka (2,öğretim) saygılar
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta