çocuk gibi gülümseyişinde olmasa
alıp götürecek beni
kömür karası gözlerin.
adını koyamadığım
önceleri hiç gitmediğim yerlere.
eziyor beni
siyahın asil ve hükmeden yanı;
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




**çocuk gibi gülümseyişinde olmasa
alıp götürecek beni
kömür karası gözlerin.
adını koyamadığım
önceleri hiç gitmediğim yerlere.***
rastladım size ve tesadüfen seçtim bu şiirinizi ve sanırım sayfanızda dolaştıkça bu tesadüfler artacak ..:))çok güzeldi... yüreğinize sağlık..
tampaun...tşk.ler..
'bu seferde senden bana kalan
yürek yangınıyla beraber
ayak seslerimi sana duyurmadan
gideceğim bu şehirden'
İşte o istemeden gitmeler yokmu. insanı kahreder o gitmeler.Yüreğinize sağlık.Saygılarımla..
Orhan Çapan
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta