Geç Diyeceğim * Şiiri - Hasan Öz

Hasan Öz
81

ŞİİR


113

TAKİPÇİ

Geç Diyeceğim *

Artık camız yaş aldı kesipte yiyeceğim
Merak edip sorana kaderdir diyeceğim
O gün özel gün diye özenle giyeceğim
Gereksiz o feryadın artık geç diyeceğim
Ferin, gücün nerede yetti düş diyeceğim

Dünü, günler gizliyor süre kemale erdi
Gücün sütün mazide nakit para ederdi
Baki hayat, arama Nemrut bile geberdi
Var ise gücün hala geçte git diyeceğim
Ferin gücün nerede yetti düş diyeceğim

Kader roman misali kulları farklı dener
Kimi mutlu, huzurlu kimisi karda yanar
Arpayı bulan sıpa kendini sultan sanar
Geçti Bor’un pazarı yolu seç diyeceğim
Ferin gücün nerede yetti düş diyeceğim

Her neye sebep isen git telafi et derim
Herkese önerdiğin baki sonu tat derim
Aksi halde o cürmün, iki kat olur derim
Aklı, eren görüyor yalan suç diyeceğim
Ferin gücün nerede yetti düş diyeceğim

Tarla tapan askıda ekilecek yer de yok
İşin gücün arıza karnın ise benden tok
Senden baki variyat saban ile uzun ok
Hasat zamanı hani halli çeç diyeceğim
Ferin gücün nerede yetti düş diyeceğim

Sezgisi derin anam, aklı yitmiştir derdi
Yaşı, yetmiş deyince işi, bitmiştir derdi
O, duruşa kanmayın feri gitmiştir derdi
En nihayet açıktan bitti maç diyeceğim
Ferin gücün nerede yetti düş diyeceğim ..

H.C.ÖRS(Cemali), Ankara 25.03.2026 (12:17) (Arşiv-416)

Hasan Öz
Kayıt Tarihi : 7.04.2026 19:28:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
  • Hasan Çekmecelioğlu
    Hasan Çekmecelioğlu

    Eh üstat güzel ve anlamlı şiirinizle anımsatmış oldunuz yetmişe birkaç kulacımız kaldı. Maçın sonuna yaklaşıyoruz Allah akibetimizi hayırlı kılar inşallah. Yüreğinize sağlık. Nice güzel paylaşımlara. Saygılarımla..

    Cevap Yaz
    Hasan Öz

    Aman üstadım, ömrünüze bereket Allah sağlıklı sıhhatli üzun ömürler versin.
    Yorum için de gönülden teşekkürler sağ olun var olun saygılar selamlar.
    iyi ki varsınız kadirbilir gönlünüze sağlık saygılar.

  • Hayrullah Değerli
    Hayrullah Değerli

    Her canlının, her şeyin bir sonu vardır Allah’dan başka baki olan yoktur, kiminin sonu mutlulukla biter, kimininki hicranla dilerim cümlemizin mutlu sonla, hepimizin gayesi bu, tebrikler hocam güzel bir çalışma olmuş nicelerine inşallah selamlar saygılar

    Cevap Yaz
    Hasan Öz

    Teşekkürler saygı değer üstadım. Yine sayfama onur verdiniz onore ettiniz iyi ki varsınız bu anlamlı yorum ve değerlendirme için müteşekkirim.
    Sonsuz saygılarımla.

  • Hasan Öz
    Hasan Öz

    Teşekkürler sağ olun var olun bu anlamlı yorum için
    Saygılar selamlar

    Cevap Yaz

TÜM YORUMLAR (8)