GARK EYLE
Yüce Rabb’im n’olur bana acıda
Günahkâr kulunu, nûra gark eyle.
Senden ne gelirse ona râzıyım
Batsa da dikeni, hâre gark eyle.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




O’na komşu eyle Kevser’den içir
Bu ise bir “kul”a, en büyük ecir
“Ümmetim” diyerek sırattan geçir
Fenâfillah ile, yâre gark eyle.
Rabb'e ne güzel bir yakarış...Âmin, inşaallah..Gönülden tebriklerimi sunuyorum.***TAM PUAN
Ol” emriyle olur her şey ânında
Hazîneler saklı O’nun yanında
Eğer vuslat varsa yolun sonunda
Ayrılık oduyla, kora gark eyle.
ÜSTAT NE GÜZEL BİR ANLATIM,KALEMİN VAR OLSUN TAM PUAN.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta