Resmine bakarken akıyor yine,
Sayamadığım o damlalar; sanki,
Bir şey anlatıyor sessizliğine.
Yetmez çabalar, kaldı sevdam naki.
Eskiye dönmek ister miyim bilmem,
Bekleyişim bitmez, sanki ebedi.
Sevgim sebat, eder seni intizar.
Yokluğunda barındığım trajedi;
Varlığından bezdirdi, pek dilkeşzar.
Eşsiz bir özlem, engin bir ızdırap!
Rezil ediyor, yeter bu yalvarış!
Ant içmişiz, kusmadığını söyle.
Atmayı keser, kalbimdeki atış;
Bir gün, sensiz; göğsüme çarpan gülle!
Ezip atar kalbimi bir ahşapta,
Naki V
Refakatçim bir dal sigara olmuş;
Beklerken, öğrendiğim tek ilacı.
Bilmezdim, bu yolda ne güller solmuş.
Senden kalan, kalpte bir garip acı.
Neden hala bulanıklaşır resmin,
Seyrettiğimde nasıl artar nabzım?
Niçin bir olur; sevda, recâ ve kin?
Sen, sustur; bu acı pek müteazzım.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!