Elin bağında gülmüsün
Koparsam dalından solarmısın
Koklasam kokun ciğere dolsa
Söyle Allah katında haram mısın?
Narkozlu sözlerin sersemliğinde gece
Bir iklim değişikliği var sanki
Telaşa gerek yok herşey yerli yerinde
İçimde bir çocuk endişhesi,tutmak mı ellerini
Henüz değil...
Demek gideceksin
Olmayacak birdaha
Aynı semtte karşılaşma ihtimali
Tamam git;
Unut beni...
Yokluğunda avunurmu bu gönlüm
Bir sonbahar akşamında
Sağanak yağmur yağarken seviyorum seni
Kaçmak imkânsız ve anlamsız
Tutukluyorsun kalbimi nedensiz
Teslim oluyorum sensizlik korkusuna
Bugün isyanım var;
Bana ve sana dair herşeye
Yasaklanmış benim olan herşey
Yanında olmak
Gözlerine bakmak
Suçmuş bu şehirde.
KAÇ KEZ...
Kaç kez sevebilir bir insan
Yada kaç kez ölebilir aynı yerinden.
Kaç bıçak darbesi daha etkilidir ki
Keskin bir sözün kalbe tesirinden.
Bugün sensizliğin sesi var kulağımda
Bu şehir şimdi bomboş
Sanki terkedilmiş bir anda
Anlamsız yüzler görüyorum
Baktığım her yerde
Kayıp bir şehirde kimsesizim sanki.
Bir kuş olsaydım keşke
Gökyüzünden görseydim seni
Yorulup da uçmaktan
Acısaydı kanatlarım
Konup da kalbine dinlenseydim keşke.
İkimize yetebilir di bir gökyüzü lilya
Aynı denize bakabilirdik mesela
Aynı gece sayabilirdik yıldızları
Aynı şarkıyı söyleyebilirdik yakamozlara.
Ben bilmem iklimlerin özelliklerini




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!