Titanik'teki gibiydi bizim aşkımız...
Kollarımızı iki yana açıp,
Rüzgâra karşı savaştığımız…
Senaryonun sonu değişti;
Son gelen filikaya sen bindin,
Unuttun centilmenliği…
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Bir zamanlardı o,biz de hayalperesttik o zamanlar.Oysa yaşamın gerçekleri varmış ta görememişiz zamanında.Eğer gerçekçi olabilseydik o günden bu günlere, yaşam daha iyi olacaktı,bugün daha iyi yerlerde olabilecektik...Selamlar.
severek okudum çok güzel bir şiir.tebrikler harika olmuş.içerik olarakta şiir olarakta.bazı şiirinizin konusunada bir isyan olmuş adeta
tebrik ederim...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta