Hiç kimsede yaşamadım sende yaşadığım aşkı
Hiç kimsede göremedim sende gördüğüm bakışı
Huzur veriyordu bana hem sözlerin hem gözlerin
Bulamam sen gibisini yok alemde bir benzerin
Bomboş kaldı bak sol yanım
Senden sonra kapattım bu aşkın defterini
Gerçekleri bitirdim her şeyi düş eyledim
Yaşanmaz halde şimdi bende bütün mevsimler
Nisan,Mayis,Haziran hepsini kış eyledim
Çirpınan yüreğimi bir kafese kapattım
İftira atanın eğer dilini
Hırsızlık yapanın iki elini
Sapığın kesmezsen malum yerini
Hiç bir şey değişmez hep devam eder
Çoluğa çocuğa el kaldıranın
İkimizde tutsağız ikimizde esiriz
Birimiz bir gönülde birimizde zindan da
Bu sevdanın yüzünden perişan sersefiliz
Birimiz bir gönülde birimizde zindan da
Sen şimdi saraydasın ben dünya hücresinde
Kutlu olsun sevgilim sana mübarek olsun
Sen olmayan şeyleri inan yoktan var ettin
Ayrılık rüzgarına bıraktın acımadan
Şu koskoca dünyayı ikimize dar ettin
Övün dur eserinle gurur duy hep kendinle
Nasıl kıydın bu aşka nasıl bırakıp gittin
Nasıl da bir yalana kendini teslim ettin
Beni YAKtığın yetmez birde kendini YAKtın
İki YAKAN bir daha bir araya gelemsin
Ateş oldun bağrımda hiç sönmeyen kor oldun
İLK AŞKIMSIN SON SEVGİLİM
TANRIMIN VERDİĞİ BU AZİZ CANDA
SEN VARSIN AKLIMDA TENİMDE KANDA
ANAMIN RAHMİNE DÜŞTÜĞÜM ANDA
SEN BENİM İLK AŞKIM SON SEVGİLİMSİN
Çıkmaz bir sokakta buldum ben seni
Dünyama verdiğin huzur bambaşka
Gönlümün içine aldım ben seni
Yaşattığın sevgi inan bambaşka
Sana nasıl anlatsam içimden geçenleri
Yanlış anlarsın diye inanki korkuyorum
Tatmadığım bir duygu yaşamadığım bir şey
Yanlış anlarsın diye inanki korkuyorum
Sen bir gül bahçesi sin ben kuru çöl toprağı
Ey sevgili sana ta en başından
Bu aşkı kimseye anlatma dedim
Bizi seven olur sevmeyen olur
Duyduğun her söze inanma dedim
Araya girerler yalan söylerler




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!