Vurgun yemiş gibiyim sevdanın denizinde
Sol yanım Yaralı dır bedenim sensiz yarım
Sürüklenip giderim hergün senin izinde
Boşuna sevmişim ben bir tek ona yanarım
Gönlümün deryasında fırtınaya tutuldum
gideceksin biliyorum sabahtan
nolur beni uyandırma öyle git
kurtarırsın kendini bu günahtan
nolur beni uyandırma öyle git
boynuma yükledin aşkın ahını
Basimin dondugu bu son gecede
Gunesim dogunca unutulursun
Isminin gectigi en son hecede
Kadeh kirilinca unutulursun
emanetsin bize nasıl geçeyim
varlığım sendedir sende türkiyem
anasın babasın yarsın seçeyim
varlığım sendedir sende türkiyem
kanım ile boyanmıştır bayrağım
Bir umut dünyası işte
Belki bugün belki yarın
Kar saymışız kendimize
Nerden dönmüşsek zararın
bir bakıştı seni bana sevdiren
bir gülüştü aklımı alıp giden
bir nefesti beni kora düşüren
bir ömür harcadım unutamadım
dolaştım geceyi saran yollarda
Benim sana söyleyecek sözüm yok
Gidersen git yollarında gözüm yok
Artık yanımda kalmana lüzum yok
Tek başıma nice yollar geçtim ben
Söz olmuşum karacoğlan dilinde
Öyle bir çileye kattın ki beni
Varlığım Yokluğum farkedilmiyor
Her gecem gündüz den daha aydınlık
Eskiler bir anda terkedilmiyor
Hadi gel gönlümün kayan yıldızı
gurbet bizi bizden koparıp aldı
rüzgarda savrulmuş yaprağa döndük
seni beni ayrı yerlere attı
bağrımız çatlamış toprağa döndük
kader diye diye ömrü tükettik
Bir göz değmiş baktığım, yiğit gözün üstüne
Feryat figan eylesem, çare değil Sultanım
Şol Cennetin ırmağı,aksa onun büstüne
İnim inim inlesem, deme eğil Sultanım...
Nermin Eker




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!