Hayatımı gecelerim ve gündüzlerimle yaşıyorum
Uykusuz bir gece daha, sensizim yine;
Sokak lambaları dahi yanmaz bu gecede.
Bir sıcak temasın düşer hayalime,
Kalbim üşür, adın geçer, yanarım yine.
Sabahın körü, gözlerim açık...
Ya tam sev beni,
Ya da yarım bırakma.
Ya al tut ellerimi,
Ya da hiç dokunma.
Ya tam kork kaç benden,
Oysa ne çok güzel başlamıştı;
Koca kış bahara mı dönmüştü?
Bir tokalaşmayla aralanmıştı,
Sonu hüsranlı aşkın hikayesi.
Günü gün eder, gecemiz olmazdı;
Seninle ben, Filistin ve Kudüs gibiydik;
Aynı şehirde, fakat farklı insanların dünyalarıydık...
11.11.2025 22.12 SAMSUN
Bir adam seversin, bir ömre yoldaş olursun,
Bir çocuk seversin, bir ömre sırdaş olursun.
Biri sevgiyi getirir kapına,
Biri sevgiyi bırakır avucuna.
Bir kadın seversin, mevsimler değişir,
"Hani bayramlar buruk hatırlanmazdı sevgilim? Yalanmış... İnsan en çok herkesin sarıldığı günlerde kalırmış tek başına; bir ayrılığın gölgesinde, kendi yalnızlığının elini öperek."
20.05.2025 00.12 SAMSUN
Bu gece soğuk bir kalem kırıldı mahkeme salonunda,
Ve bir hâkim canına kıydı tam gece yarısında.
Ağır bir cezaydı kesilen, ama senin kestiğin infazla gelemezdi yan yana...
Oysa o, hep kalbimin en derininde kalacaktı;
Elaya bürünmüş gözleriyle, mağrur bir prenses gibi.
"Hangi şehrin gökyüzünde olursan ol;
kanatlarında hep benim rüzgarımla uçacaksın."
12.05.2025 03.12 SAMSUN
Günaydın saçları altının saf sarısı,
Gözleri elanın anlam bulmuş hali sevgilim...
Sen uyurken biliyorum ki zihninde bir yerlerdeyim;
İstediğinde rüyalar aleminde bir prens,
Görmek istediğinde baktığın her yerdeyim.
Sen benim (Güzel) Kızım dın
Şimdi mevsimlerden (Güz) ve artık bir (el)’ sin




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!