Balkona çıktım yine, elimde tütün tabakası
Parmaklarım yoruldu, artık gelmiyorsun
Bana ettikleri bedduayı duyuyorum
İçime çektiğim duman bile yoruldu benden
Ben yorulmadım seni düşünmekten
Sahi neden çekip gittin, bir şey demeden?
Bugün ruhumda bir his var,
yıllarca beklediğim birini görmüş gibi.
Hüzünlü gözlerim yorgun,
günlerce uykusuzum sanki.
Bilmiyorum, vurulmuş bir kuşun kanadıyım,
yaralı, çırpınan, düşmek üzere.
Her sabah yeniden doğar umut içimde,
Karanlık geceyi yırtar güneşin ilk ışığı.
Dün yaşanan acılar geride kalır yavaş yavaş,
Yarınlar daha güzel olacak diye inanırım.
Kırık kalpler bile onarılır zamanla,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!