hoyratça yazilmis bir sarkinin
iki ucuyduk biz..
küskün,aglamakli,yorgun bir ruhta
hiçbir cümlede barinamayan
derinlikten yoksun anlatimlardik
tamamlanamamis eksik hayatlarin
kabuk baglayamayan yaralarin
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




yazım kuralları??? çok kelimede ı'lar 'i' olmuş... :((
hayatın insan elinden yapılan alanlarına yer verilerek yazılan hoş,duygu dalgasının üstünde sörf yapan bir insanın ne kadar haz alacağı kadar haz alınacak bir şiir elinize ve yüreğinize sağlık!..
kalemınız daım olsun saygılarımla
eyvallah...
saygılar...
Şiirinizi okumaktan büyük haz aldım, dost yüreğinizi kutlarım. Kaleminiz daim çağlasın. Bilal Esen
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta