Farkında mısın, sakallarım çok uzadı ? Kes artık diyorlar bana, sen seviyorsun diye uzattığımı kimse
bilmiyor. .. Elim sakallarıma gittikçe seni hatırlıyorum gerçi seni hatırlatması için hiç bir şeye
ihtiyacım yok, zaten her şey de sen varsın. Anlıyorum, anlıyorum artık seni neden unutamadığımı.
İnsan unutmak istediğini unutamıyormuş bende seni unutmak istiyorum ama yapamıyorum ...
Aynaya baktığımda kendimi tanıyamıyorum gözlerim anlamsız bakıyor , gülümsemem bile sahte
seni severken senden kaçmaya çalışmaktan iyice yorulmuşum... Susmak, susmak zor geliyor
konuşmaksa çok gereksiz... O yüzden şarkılar söylüyorum sana belki duyarsın diye, görüp
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta