Eylül..............................................................................................................................koptu süzüldü dalından..............varmak için.............bir yeni bahara.................kondu şurama..............................................................................kahverengi sarı, bir altın varak, koptu süzüldü dalından kondu aramıza................................................haydi arkadaşlar mı dedi.. yoksa kim itti beni..............................................................................................................................koptu süzüldü dalından kondu aramıza...............................................................en duygusalı mı yoksa en yüreklisi mi idi..önce dalına, sonra göğe mi baktı atladı.. tartışılır da; ..düştü aramıza.......................................aldığım selam yeşilimsi sarı..............duydum sonbaharım diyen fısıltısını.....................sonbahar.......... aynı dallar...........aynı mı yapraklar....................dilerim ki sana..kış ardında yeni baharım ben demiştir..................bir altın varaktı. aldım şurama koydum...
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




BU KADAR NOKTALI METİNLERİ BİR BEN YAZARIM SANIYORDUM...))))
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta