Yine bir Eylül akşamı
Hatırlar kalbim senle geçen Eylülleri...
Sokaklar kalabalık, oda sessiz, ben kimsesiz,
Dağıtır rüzgar masamda biriken külleri.
Duvarlar ördüm sığındığım bu karanlıktan,
Çalamaz artık hiç kimse kapımı.
Bir tek gölgem kalmış suskun sırdaşım,
O da terk eder ışıklar söndü mü anımı.
Kayıt Tarihi : 14.09.2020 00:03:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!