Ben sevi orucundayım,eylemdeyim diyorum,
Sen tazyikli aşk fışkırtıp sırılsıklam ediyorsun..
Hiç adil değil,
orantısız meşkle
canımı yakıyorsun!
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Doğrudur, ancak noksan anlatmışım.
Daha etraflıca yazilmasi yakındır...
Sevgiler sevgi dolu kalbine
Toprak bile kıskanır bu kadar ıslanmayı…
Bu ıslanmak değil, aşkın ta kendisi Dengi’m.
özlem ve sevgimle, kalbimden sana
Doğrudur, ancak noksan anlatmışım.
Daha etraflıca yazilmasi yakındır...
Sevgiler sevgi dolu kalbine
Seçil Bey beğeniniz için teşekkür ederim.
Hatayı sayenizde farkettim, şiir ekranında gözümden kaçmış olmalı, anlayışınız için de teşekkürler, affola...
Beğendim. Tebrik ederim.
Eeee Üzerine şiirime değerli yorumunuz için yürekten teşekkür ederim. Bir hatanızı düzeltmek gerek! Seçil Hanım diye hitap etmişsiniz, bayan değilim. Size Dengi Naz Bey desem her halde çok ayıp olur, değil mi? Saygıyla.
Seçil Bey beğeniniz için teşekkür ederim.
Hatayı sayenizde farkettim, şiir ekranında gözümden kaçmış olmalı, anlayışınız için de teşekkürler, affola...
İnsanın canı meşkten sıkılsın şair
Güzeldi tebriklerimle
BİR ÇİĞ DAMALASI KADAR GÜZEL VE HOŞ BİR ÇALIŞMA YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
enterasan bir şiir.. bir o kadarda hoştu. saygı ile eğiliyorum..
Bu akşam okuduğum en güzel şiirdi. Tebrikler.
Sen tazyikli aşk fışkırtıp sırılsıklam ediyorsun..
Hiç adil değil,
orantısız meşkle
canımı yakıyorsun!
Tebrik ederim güzeldi ...
Sevgi karşılıklıdır dercesine çok hoş dizeler olmuş. Tam puan.tebrik ederim.Yeni yeni şiirlerinizi okumak isterim. Saygılarımla.Gerçek dostlar birliği
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta