Eylem yaşamak...
Silah nefes,
soluk soluğa,hıçkırarak,bağırarak...
Elinde kalan son çığlığı dağlara at; patlasın.
Dost,düşman; yer,gök çatlasın.
Dudaklarından dökülendir aslolan.
Sen konuşmazsan ne konuşur; susarsan susmaz mı dünya;
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Uçurtmalar var gökyüzünde; renk renk.
uçurtmalar gökyüzünde birinin adı Özlem biri Cenk.
diğerleri Uğur,Deniz; yani biz.
özgürlüğe susadılar,
parçalandılar,asıldılar.
Sonra fırtına dindi; unutuldular.
Uçurtması vurulmayan bir gökyüzüne hasretim.
Ağlamak çare olsa keşke,
Özlemek çare olsa keşke.
İstemek çare olsa keşke
Çok güzel bir şiir okudum..gerçekten isyanlara tercuman.. ancak tek bir şey var.. keşke silah nefes..silah sevda..silah umut..silah özgürlük olmasaydı..silah bence acı,düşmanlık,kin,kan,gözyaşı...bumları çağrıştırır bana da...SİLAHA HAYIR..ŞİİRLER DE BİLE OLSA..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta