Herkese yağan yağmurda
En fazla ben ıslandım
Her zerresinde feryâd etti arzularım
Susarım mı sandın? içime mi gömülür her yangın?
Oysa her susuş büyüttü içimdeki hicranı.
Dağlar sana boyun eğer mi sandın?
Geceler şâhittir, ay bile bilir hâlimi,
Ama ne sen anladın hâlden,
Ne de talih yazdı sevdamı,
Yüreğimde kor gibi sakladım o eski zamanı.
Ne sen gördün içimdeki yangını, ne kader
duydu feryâdımı,
Şimdi hangi rüzgâr esse, ne hayrına bu sevdanın?
Karşında dağlar eğilmezken, ben nasıl dönerim yar?
Ayrılığı göğe sarsan da, silinir mi bu izler?
Kayıt Tarihi : 29.03.2026 21:05:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!