yağmurlar yağdırırsın..
siyah mavi, ela..farketmez senin için..
zamansız olur hep gelişin..
bir güneş açarsın..
doyum olmaz seyrine..
tüm nehirlerin döküldüğü okyanuslarda
birleşirsin..
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Aşk üzmeseydi aşk our muydu acep
Şiir olur muydu... hani
SEN AŞK MI DİYORSUN
Daha özgür bir sevda
Daha güzel bir dünya olacaktı güya
Dalında titremek
Tetikte beklemek düştü payına
Hani nerde
Bize söylenen
Vaad edilen değil bu dünya
Vedalaş acıya hüzne
Vedalaş sana dikte edilene
Sözcükler yetmez aşka
Yer aç kendi hikayene
Sen sevgi mi dedin
Yinelenen yalana
Hangi sevgi öğretti
Sevgiyi sana
Aşk vahşidir güzelim
Sen
Aşk mı diyorsun
Evcilleşmiş olana
M AHMUT NAZİK
9 AĞUSTOS 2007
MERSİN BOZYAZI DEREKÖY
Saygıyla..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta