İki sene oldu yüzleri uzak,
Gönlümde sönmeyen koca bir durak.
Belki hayattalar, yaşıyorlar bak,
Ama gözlerinde ölmüşüm artık.
Bu dünya dar gelir, sığmaz olmuşum,
Kendi içimde sararıp solmuşum.
Varlıktan vazgeçip gama dolmuşum,
Bu dünyaya fazla gelmişim artık.
İçim yanar durur evlat közüyle,
Bakamaz oldum dünyanın yüzüne.
Hasret çöktü şu gönlümün dizine,
Yolların sonunda kalmışım artık.
Ne yapsam olmadı, bağrım delindi,
Beceremedim yarim, her şey silindi.
Vuslat beklerken hep firak bilindi,
Yükün altında ezilmişim artık.
Bu ayrılık ağır, belimi büktü,
Gözümden yaş değil, umudum aktı.
Kaderim boynuma zinciri taktı,
Kaldıramaz hale gelmişim artık.
Resimlere bakar, ah çeker ağlarım,
Eridi karlıca, yüce dağlarım.
Viran oldu bahçem, bütün bağlarım,
Kışın ortasında kalmışım artık.
Hasretiniz burnumda burcu burcu tüter,
Bu dert ölümden de, her şeyden beter.
Yüreğimde feryat, her gün bin beter,
Uykusuz geceler bulmuşum artık.
İçimde kanayan yaram derindir,
Sanmayın bu sükût gönül eridir.
Gözyaşım sel olmuş, gam eseridir,
Kendi ummanımda boğulmuşum artık.
Gözlerim bakmaktan yorgun ve bitap,
Dilimde dökülmez, sessiz bir hitap.
Kapandı ömrümde en güzel kitap,
Cümleler içinde yitmişim artık.
Her geçen gün biraz daha çökerim,
Kederi toprağa tohum ekerim.
Hasret hırkasını her gün dikerim,
Eski bir hırkaya dönmüşüm artık.
Anlatamam kimseye, dilim lal olur,
Feryadım içimde dilsiz hal olur.
Sorsalar halimi, söz vebal olur,
Sükûtun içine gömülmüşüm artık.
Güven der ki; sabır taşım çatladı,
Hasretin ateşi göğe katladı.
Yürek sızım bu canımı alt etti,
Evlat diye diye bitmişim artık.
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 17:07:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!