Esir ettin beni alaca karanlığa
Bir başıma sensizliğe
Mahkum ettin...
Yetmiyor hayalinle
Aynı yastığa başkoymak
Yetmiyor yıldızların ışığı
Sensiz gecemi aydınlatmaya
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Tebrikler.Benden şiirinize 10 tam puan.
Kalın sağlıcakla....
Timur İlikan
Esirinim yine bir gece daha...Sensiz gelen sabaha küsüm, Bozgunum akıp giden yıllara. inadına sevmelerden yorgunum, Birdaha, birdaha, birdaha gülüm.....güzel şiiri kutluyorum..
Güzel özlem şiirinizi kutlarım.Selam ve saygıyla kalın
zeynep hanım şiirime yazdığınız msj için teşekkürler sizde bugün güzel yazmışsınız başarılar her şey istediğniz gibi olsun..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta