Karanlıktan korkup gözünü kapamak gibidir aşka sırtını dönmek,
Baksanda bakmasanda aşk hep orada durur.
Sen erkekçe göğsünü gerip yüzünü dönmezsen,
O seni kalleşçe sırtından vurur...........
Harun KAYA
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




şiirlerinizde gezinmek çok güzeldi arkadaşım,saygılar.
güzel olmuş ancak şuana kadar okuduğum şiirleriniz kadar değil. bu biraz aşk,sevgi sms leri, sakız içindeki maniler ya da duvar yazısı gibi bir his uyandırdı bende. kısacası okunup geçiyor kulağa hoş geliyor ama içinde çok fazla bir duygu uyandırmıyor insanın... tabi bu benim fikrim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta