Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Ankara'da dünyaya geldim. Halen Ankara'da yaşıyorum. Başımdan geçenler her canlının başından geçenler ile aynı. Gördüklerimi, görmediklerimi ve bunlar karşısında hissettiklerimi anlatabilmek için en iyi iki yol var. Biri fotoğraf çekmek diğeri kaleme almak. İkisinde de amatörüm ve amatör kalmaya devam edeceğim.



