Adını her andığımda
İçimde bir deniz kabarıyor,
Dalgaları kalbime vuran,
Ve beni boğmayan…
Sana yüzüyor yüreğim.
Kömür gözlerinde
Gecenin en derin sırrını görüyorum.
Öyle derin ki bakışların,
İçine düştükçe kaybolmuyorum,
Kendimi buluyorum..
Sen yanımdayken dünya susuyor
zaman bile diz çöküyor önümüzde,
Sanki her şey olması gerektiği gibi…
Omzuna başımı koyduğumda
bir ömürlük huzur sığıyor içime,
hiçbir korku kalmıyor geriye,
hiçbir eksiklik…
çünkü ben sende tamamım.
Bu aşk, bir yangın değil sadece,
Gerçek...
Hem yanıyorum,
hem de ilk kez bu kadar güvendeyim.
Özlediğimde seni
sadece bir insanı değil,
bir hissi arıyorum aslında…
Seninle olan “beni”.
Ve bil ki ...
Ben seni sevmiyorum sadece,
Sana ait yüreğim,
Resmini boynumda,
Hayalini gözlerimde taşıyorum.
Adın kalbimde bir yemin gibi,
Bakışların ruhuma mühürlü
Eğer bu bir masalsa,
Her gece seni dinleyeyim.
Kayıt Tarihi : 28.03.2026 23:34:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!