Biliyorum,
yeterince söylemedim,
istediğinde yanında olmadım,
Ne kadar özel olduğunu hissettirmedim,
Belki hakettiğince ilgilenmedim.
Ama hep seni sevdim.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok güzel! Sizin şiirlerinize bayılıyorum.
içten ve olabildiğince güzel aktarılmış duygular
tebrikler
Cok guzel siirsel bir yorum yazmistim, ama PC'nin azizligine ugradi, dost.. Ama yurekten kutluyorum sizi
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta