Demesin kimse kimseye, iyilik ya da kötülük yaptım
Yapılanlar, sana geri dönecek fazlasıyla, bilmelisin
Kefe ikidir, iyiliklerin ve kötülüklerin
Ne aileni ne ülkeni seçemiyorsun dünyaya gelirken
Sen nasıl bir alimsin ki, kendini kurtaracaksın kötülüklerden
Cahil Ana Babadan fakir mahallesin de doğmayı ben mi seçtim
Hayatı öğrenmek için yaş gerek, tecrübe gerek
Akıllı o dur ki, ayaklarını yönetir
İman, kürekleri sandalın
Salimen karaya çıkmak için
İman başı dünyanın
Doktor geldim kapına
Sen çare bul derdime
Yandı yürek köz oldu
Madem ki geldin şu cihana
Karışma etliye sütlüye
Dokunma zülfü kar'a
Kurumuş yapraklar gibiyiz, mevsim sonbahar
Sert esti rüzgarlar, savrulduk kara toprağa
Yağdık yağmur gibi, toprağın bağrına
Her sonbahar ölür, her bahar diriliriz
Öyle güzel, öyle itina ile döngüde ki, yaşam
Ölünce resetlenen beyin, bilgileri sıfırlanır
Elbette, yedi nesil, genetikle aktarır nesline
Ne de güzeldir öz Türkçemiz
Dil kırmak mesela(şehirli gibi konuşmaya çalışmak)
Bulaşık bezine, sürgüç bezi demek
Derdimi dağlara söyledim, dağlar inledi
Dedi, yüküm zaten ağır, dedi var git ummana anlat
Ummana gittim , dedi taşmaya hazırım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!