Seni sana nasıl anlatsam bilemiyorum
Dalımda ki gonca gülümsün
Sendeki gizemli hazineyi gören benim
Açmadan koklayan dan sakınırım
Derler ki, ağustosun yarısı yaz, yarısı kış
Leylekler ne zaman göçeceklerini biliyorlar
Benim de kemiklerim farkında her şeyin
Üşümeye başladı ayaklarım
Huzurun bir adı da, iman
Kimi çok çalışır, rızkı için
Kimine sofra iner sanki, gökten
Mirastır, zira rızkın
Küçük balık, büyük balığın rızkı
Her bir hücrem, avaz, avaz adını söyler
Adın ile dirilir, her neye baksam
Bu sabah gökyüzünden, konuştun
Dün gece, rüyamdan
İsteyene verirsin, her ne isterse
Gökyüzüyüm başım sonum yok
Ne gecem belli ne gündüzüm
Mevsim kış, bulutluyum çok ca
Ağlamaya hazırım,gözlerim hep yaşlı
Aksın belki temizlerim çer çöpü
Kişinin kendine ettiğini, etmez hiç kimse
Düştün gözümden, yaşlar halinde
Defterim mezar, kalemim kürek, kazma
Gömdüm seni, şiirlerime
Bizi dünyaya göre yaratan,
Dünyadakileri emrimize vermiş
Bir de iman et, ben varım demiş
İman güvenmek, şüphe etmemekmiş
Gönül dağı aşıkların otağı,
Gönül uçtu uçacak gibi
Yüksek dağlarda kartaldı
Zalim avcı kırar kolunu kanadını
Gönlünün, rızkını yer her yaratılan
İşler gitmez yolunda, üç kâğıt, yalan dolan
Sahibi var, kandırırım dediğinin
Kendi ayağına dolanır tuzağı, kötü düşünenin




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!