Güzel bir şiir yazdım sana.
Lütfen yarına kadar ölme...
Aslında sadece bir cümlesi sen.
Alet ettim seni çığlığıma,
Gel de sövme...
Yazılmamış bir şiirim kalmadı.
Sarfedilmemiş bir sözüm de.
Sevdiğime sevgimi,
Sövdüğüme sövgümü söyledim.
Artık ölebilirim müsadenizle...
Yaralar öpünce geçecekti.
Ama bu çok küçükkendi.
Şimdi öpsen de kalbimi.
İyileşmeyeceğim besbelli...
Her müzik aletinin sesini çıkaran,
Kapsamlı bir org gibiyim.
Yani kemanın sesi var, kendisi yok.
Yüreğimin sesi var, tesiri yok...
Senle ben,
Kadınları konuşurken başlamıştı her şey.
Diyorduk ki neden böyleler.
Biçilen elbiseyi giymekteler.
Kocaların uşağı,
Çocukların oyuncağı
İdealleri aynı olanlar birbirini yiyorsa;
Ortada büyük bir yalan,
Ya da usta bir yalancı vardır.
Bir de ötede ellerini ovuşturan....
Beni kapla, çevrele ve yayıl içimde.
Bir kurtuluş umudusun neslime.
Gamzende söndür tüm yangınları.
Gerçeğim bile yetişemiyor gölgene...
Esrar taşıyıcısı gözlerine.
Ne tarafa dönersen dön;
Bir göğse koymadan,
Rahat etmeyecek başın...
Hala okuyamadığım kitaplarda,
Duracak parmak izin...
Her pembe hayatın,
Ardında vardır bir siyah.
Gülüşlere kanarız hep.
Altındaysa yatar binbir günah...
Dünya başkentinde,
Kaçak gözlerimle.
Bir tanıyan çıkar mı.
Var mıdır yakınlarda,
Gözlerden ruh okuma ustası...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!