Otuz yıl çalıştım emekli oldum
Bir daha arayıp, soran olmadı
Evsiz, ocaksız tek başıma kaldım
Şu gönlüme merhem süren olmadı
Verilen tazminat almadı yapı
Ev sahibi çaldı zam diye kapı
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




'Aman sus başbakanımız duymasın. 'Bana mı sordun emekli olurken'diye kızabilir.
Veya,
Gözünüzü toprak doyursun... Yaada çadırda yatın da diyenler olacaktır.
Lütfen aha toplu görüşmelerde %2+%2 zam verecek gözünüze dizinize dursun diyen bir maliye bakanı da çıkabilir karşınıza.
lafı uzatmayalım. aman neme gerek yerin kulağı vardır. Başbakan duyar da emeklimizi bile keser.
Ahmet Burakın gemisi var. Bilale'de almak lazım diye çeker üç kuruşumuzu da alır elimizden. Ben duymadım bilmiyorum görmedim..
___Ben de çok istiyorum ama, dedikya yerin kulağı var.
Sağolasın.
Tebrik.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta