ne vardı sadece bir caddeydi, sadece bir avm, sadece bir park ve sadece bir kuleydi, öylesine bir tren istasyonuydu duvarından baktığım, bir oyuncak bir oyun bir kahkaydı, bir yemek bir mendil bir teşkkür, bir seviş bir vedaydı, bir yalan, bir gerçek,bir yapma çiçekti, özlemdi, ihanetti, bitişti, bir özür affediş, bir susuş bin cümle, bir söz bir kanıştı, son yalan son inanıştı, son veda ve elvadaydı...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




düz yazı...ama vedayı iyi anlatmışsınız...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta