Elveda
Elveda diyorum
Gölgem kalsın ben gidiyorum
İstemem başka ihsan
Gölgem kalsın ben gidiyorum
Unuttuğum şarkılar anımsanır bir gece yarısı
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sn, Ataman Sütşurup,
Evet me güzel ifade etmişsiniz,
' Rüzgâr söylüyor şimdi o yerlerde,
Kalan ince bir Muhayyer Kürdi,
Güzel şiirinizi beğeni ile okudum,,,
Selam ve muhabbetle!..
Daha nicelerine,
Tam-puan
ŞİİR ÇOK GÜZEL VE AKICI YÜREK SESİNİZ DAİM OLSUN SAYİN ŞAİRİM.
Elveda diyorum
Gölgem kalsın ben gidiyorum
Ve mümkündür ölesiye sevmek
Ve mümkündür alıp başını gitmek
İŞ MÜMKÜNE KALIRSA ELBET MÜMKÜNDÜR...SAĞ OLUN SAYIN ŞAİR.
Elveda
Elveda diyorum
Gölgem kalsın ben gidiyorum..
tebrik ederim duygulu aşk şiiri okudum yüreginize saglık
güzel bir paylaşım teşekkürler
Güzel bi paylaşımdı...Kaleminiz daim olsun..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta