Bir sabah gideceğim bu şehirden, çok uzaklara
Sen rahatça uyurken, yatağında masumca
Rüyaların en güzelini, görürken belki de,
Köşe başında,
Elimde valizimle;
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Anlamı yok artık durmanın
Daha fazla zaman harcamanın
Yas tutmayın ardımdan,
Hüzünlü gözlerle bakmayın
Hadi susmayın kuşlar, ağaçlar rüzgârlar
Şarkılarla uğurlayın beni...
Terk ediyorum işte bu şehri...
Sadece kuru bir veda ile...
kutlarım duygu yüklü çok akıcı bir okadar sürükleyici içinde çok şeyler buldum beni anımsatan yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta