Varlığım,
Yaprakta çiğ gibi imiş
Yok edişin,
Rüzgarda barut kokusu.
Ve gittin,
Yıllarımı çalsanda
Dönüşü olmayan anılarımla.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




yüreginize saglık efendim çok güzel yazmışsınız tam isabett
sıktığın kurşunu gül diye takarım alnıma.....sevgiyi böylesine yüce kılan kaleminiz var olsun
gitmek kolay da elveda demek bu kadar zor mu...tebrikler şair..giderler hemde hiç ardına bıraktıkarına bakmadan acımadan acıtırlarda giderler...saygılar
Şair kaleme tebrikler..
Kalemi tebrik ederim. Tam puan selamlarımla...
Yüreğinize sağlık sn Buldu..Şiirde finalde güzeldi..
FİNALİ MÜKEMMEL BİR ŞİİR
ÇOK GÜZEL SONU ELVEDA OLSADA
KUTLUYORUM....SELAMLARIMLA
harika bir anlatim...akici ve duygulu...tebrikler
Elveda demek yada denilmekte yaşamamımızın bir parçası ne yazıkki,önemli olan,elvedaya rağmen yaşanmış güzellikleri korumak...Fatma Hatun Esen
herpi çok güzel ama bu elveda olmamış gibi geldi.tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 16 tane yorum bulunmakta