Sustuk,dakikalar mıydı geçen,asırlar mıydı?
Bilemedik,sustuk.
İnceden bir yağmur yağıyordu.
O benim konuşmamı bekliyordu,
ben konuşmaktan korkuyordum.
Yağmur gözlerimize iniyordu,
belli etmeden siliyordum.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Önce gökkuşağı kayboldu,
sonra yağmur durdu.
Yanaklarım hâlâ ıslanıyordu.
Çok güzel bir şiir ve çok güzel bir final.
Kutluyorum sevgili Ahmet.
O benim konuşmamı bekliyordu,
ben konuşmaktan korkuyordum..ne kadar güzel bir yürek sesi.. çok güzel bir şiir. yürekten kutlarım..
Cesaret. Tebrikler. Sevgiler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta