Kalbine veya belleğine bir girersem eğer ki
O vakit çok şaşırtırım senin feleğini inan ki
Gece rüyalarının, gündüz hayallerinin konuğu olurum
Kırk kez kovsan kapından, pencerenden giren olurum
28.05.2004-08:05
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




cok ıdaalı coookkk:)
sevgıyle kalın daıma,
Ask bu, kesin yaptirir:)) Cok hostu sayin Tunca, tebrikler..Sevgilerimle: Samanyolu (Nigar Yildiz)
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta