Gece çıktım dışarı, hava hafif sisliydi
Deli gönlüm efkarlı, duyguluydu hisliydi
Bir baykuş ötüyordu, ne de tatlı sesliydi
Uçup yanımda durdu, anlattı teker teker
Dedi ki benden kaçma, ben ruhuyum atanın
Sözümü iyi dinle tehlikede vatanın
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ben bu efsaneleri çok ama çok sevdim 3. sünüde bugün okudum harika harika harika ...... hep devam etsin daha çok efsane olsun olurmu :)) yüreğinize kaleminize sağlık
'TÜRKİYE'DE TÜRK'TEN BAŞKA BİR ŞEY DÜŞÜNMEMEK! Ancak bu davranışladır ki her türlü esenlik ve mutluluk ereklerine ulaşabiliriz.'
______________Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
Yüreğine sağlık.
selamlarımla.
Çok şeyleri sezindim efsane ikiden de
Millet hayır görmedi ne gelen ne gidende
Sağolsun böyle dersi okuyan, okutan da
Gönülden gönüllere Ozan Miktadi akar.
Üstadım, bu şiir sadece okunur, üzerinde düşünülür.
Selamlarımla.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta