Gece çıktım dışarı, hava hafif sisliydi
Deli gönlüm efkarlı, duyguluydu hisliydi
Bir baykuş ötüyordu, ne de tatlı sesliydi
Uçup yanımda durdu, anlattı teker teker
Dedi ki benden kaçma, ben ruhuyum atanın
Sözümü iyi dinle tehlikede vatanın
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




ben bu efsaneleri çok ama çok sevdim 3. sünüde bugün okudum harika harika harika ...... hep devam etsin daha çok efsane olsun olurmu :)) yüreğinize kaleminize sağlık
'TÜRKİYE'DE TÜRK'TEN BAŞKA BİR ŞEY DÜŞÜNMEMEK! Ancak bu davranışladır ki her türlü esenlik ve mutluluk ereklerine ulaşabiliriz.'
______________Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
Yüreğine sağlık.
selamlarımla.
Çok şeyleri sezindim efsane ikiden de
Millet hayır görmedi ne gelen ne gidende
Sağolsun böyle dersi okuyan, okutan da
Gönülden gönüllere Ozan Miktadi akar.
Üstadım, bu şiir sadece okunur, üzerinde düşünülür.
Selamlarımla.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta